موقعیت شهید عماد مغنیه

وابسته به جبهه فرهنگی میقات ظهور

موقعیت شهید عماد مغنیه

وابسته به جبهه فرهنگی میقات ظهور

رییس جمهور مصر: استقلال کردستان عراق یک فاجعه است

خلاصه خبر:

رییس جمهور مصر تاکید کرد: تشکیل کشور کوچک کردستان آغازی برای شکل گرفتن مناطق کوچک دیگر در سوریه و اردن خواهد بود.

---

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور مصر تاکید کرد: برگزاری همه پرسی به منظور استقلال کردستان عراق، آغاز یک فاجعه برای تجزیه این کشور به کشورهای کوچک متخاصم است.

به گزارش خبرگزاری سومریه نیوز، السیسی خاطرنشان کرد: تشکیل کشور کوچک کردستان آغازی برای شکل گرفتن مناطق کوچک دیگر در سوریه و اردن خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد که پیشتر به اطلاع آمریکا و اروپا رسانده که تشکیلات تروریستی داعش از سوریه بیرون خواهند رفت تا عراق و سپس اردن و عربستان را هدف قرار دهند.

السیسی افزود: به آمریکا و اروپا درباره بلندپروازی های تندروهای موسوم به (گروه تروریستی) کشور اسلامی در عراق و شام (داعش) هشدار داده بودم.

وی خاطرنشان کرد: هدف از ناآرامی های مصر نیز اجرای طرح داعش بود تا ارایه کمکهای مالی خارجی به این گروه تروریستی، در جهت گسترش آشوب در مصر گام بردارد و زمینه را برای تجزیه کشور ما فراهم کند.

از سوی دیگر بر اساس این گزارش، «طارق جوهر» دبیر رسانه ای پارلمان اقلیم کردستان عراق تاکید کرد: تصمیم و یا زمان خاصی برای برگزاری همه پرسی در کردستان عراق اتخاذ نشده است.

وی خاطرنشان کرد: کردها به اجرای بندهای قانون اساسی عراق متعهد هستند. 

منبع : abna.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی